قول داده بودم...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود


 


به خودم قول داده بودم احساسات  رو در خودم بکشم 

به خودم قول داده بودم پا بر خواسته های دلم بذارم 

و 

کسی رو به دنیام راه ندم 

به خودم قول داده بودم تنها بمونم 

و 

فقط عاشق خدای تنهایی ها باشم 

ولی

..................

 



نظرات شما عزیزان:

moein009
ساعت10:00---21 اسفند 1389
سلام مهنا جون ممنون از کمکی که کردی حالم خیلی بهتره مطالبتم رمانتیک بود
عدتم مبارک باشه پیشا پیش منم اپم بیا یی منتظرتم
خیلی گلی
فدات
بیایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 / 12 / 1389برچسب:,ساعت 11:10 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com